Sadece şarkının 2. verse'sinden sonra giren piyanolu akustik kısmın sözleri değişecek.
https://on.soundcloud.com/SoKpGg9b3YQrhVk7iM
Şarkının aranjesi enstrümental anlamda güzel ancak vokal hep aynı frekans aralığında kalmış gibi geldi bana.Yani şarkı yukarıdayken de aynı aşağıdayken de aynı.En azından başka bir bölüme geçtiğimizi hissettirecek bir şeye ihtiyaç var gibi geldi bana.burak.nurlu yazdı: 03 Nis 2026 17:01 Merhaba hocam, yeni çıkardığım albümden bir parçayı daha incelerseniz çok sevinirim![]()
https://www.youtube.com/watch?v=tQYk04u6pCU