Sen Varsın Aslımda

Cevapla
uzay19
Mesajlar: 3
Kayıt: 06 Oca 2026 18:05

Sen Varsın Aslımda

Mesaj gönderen uzay19 »

Merhaba herkese, aranıza yeni katıldım. Adım İbrahim, müziğimi paylaşırken Uzay ismini kullanıyorum. 3-4 yıldır şarkı sözleri yazıyorum(müzikte iyi olduğum tek konu bu sayılır aslında :D ) ve kendi prodüksiyonlarımı hazırlayıp şarkıları da ben söylüyorum(şarkıcı değilim ama söylemeyi seviyorum.)

Yayınladığım son parçamı sizle paylaşıyorum. Doruk Hocam yayında şarkıyı değerlendirecek olursanız özellikle vokalimle ilgili yapıcı eleştiriler duymayı çok isterim sizden, çünkü açıkçası müzik kulağım pek iyi değil, altyapıdan 1-2 ton aşağı veya yukarıda söylediğim oluyor, sonra gam dışı notaları düzeltiyorum ama yine de müzik kulağı iyi olan biri tarafından bu uyum/uyumsuzluk nası duyuluyor, hissediliyor merak ediyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=SbbdIRb1rHs Şarkının aranjesi, miksi ve masteringi bana ait.

Böyle bir alan açtığınız için de teşekkür ederim. Sevgiler
Cevapla