1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2025 10:34
gönderen BRCKBHR
Merhaba Dünya !

Umarım sağlığınız ve keyfiniz yerindedir.

İlk şarkım "Bu Kente Yağmur Yağıyor"

Evde, kendi mini stüdyomda yaptım.

Sözler Bahardır adında bir arkadaşıma ait. Beste, düzenleme bana ait ve tüm enstrümanları ben çaldım.

Umarım beğenirsiniz.

Müzik tadında günler dilerim.

Burçak BAHAR

https://soundcloud.com/brckbhr/bu_kente ... al_sharing

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2025 14:34
gönderen bora
çok iyi. vokale biraz harmonik ekleyebilirsen daha ön plana çıkabilir. parçanın low end dengesiz, bas duyulmuyor. düzenleme, entrümanlar oldukça profesyonel. davulu sen çaldıysan ayrı tebrik ederim. bir tek coşan bir gitar ya da klavye solosu bekledim ama bu hali ile de çok başarılı

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2025 08:16
gönderen BRCKBHR
bora yazdı: 02 Eyl 2025 14:34 çok iyi. vokale biraz harmonik ekleyebilirsen daha ön plana çıkabilir. parçanın low end dengesiz, bas duyulmuyor. düzenleme, entrümanlar oldukça profesyonel. davulu sen çaldıysan ayrı tebrik ederim. bir tek coşan bir gitar ya da klavye solosu bekledim ama bu hali ile de çok başarılı
Çoook teşekkür ederim Bora. Vokale nasıl harmonik ekleyebileceğimi bilmiyorum ama öğrenececeğim. Low end dengelerini de bilmiyorum. Üzerinde çalışacağım. Enstrümanları ben çaldım.Baslar ve distortion gitar evdeki akustik gitarım. Davulu yüzlerce groove arasından sözlerle atışmalı olsun diye bu şekilde seçtim. Hiç bir armoni ve ritm bilgim yok; içimden geleni yapıyorum. Coşan bir gitar solo çok iyi olurdu veeee çalamıyorum. :) Geri bildirimin çok değerli. Bana cesaret verdi. Teşekkür ederim. :)

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2025 15:34
gönderen bora
rica ederim, harmonik eklemek biraz distortion eklemek oluyor aslında, studio one'da redlight var mesela, ya da guitar rig gibi bir şey bile kullanabilirsin. low end dediğim bas duyulmuyor hiç, onu biraz artırman iyi olur.

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2025 10:57
gönderen semih
Hemen iade-i ziyaret edip çalışmayı dinleyelim... :)

İlk şarkın olduğunu söylemişsin, buna rağmen o amatörlük yok hiç. Kompozisyonda rahatsız eden bir şeye rastlamadım. Tamam kayıt kısmında olabilir, zaten çok normal ama ilk kez şarkı yayınlayan birine göre gayet iyi duyuluyor.

Davul sample seçimleri tempoya yön veriyor, gayet başarılı. Gitarlar kısık geliyor, biraz daha açılsa güzel olurmuş. Ama özellikle gürül gürül bir bas eklense şarkı şu an çok çok daha güzel duyulabilirdi.

Beste de çok güzel. Arkada kaç defa çaldı ben bunu yazana kadar. Bir de bu tarz şarkılarda vokal melodisi çok önemli. Sadece nakarat değil, giriş ve ara bölümlerdeki vokal de akılda kalıcı. Hele "yağmur yağıyor..." kısmının akılda kalmama ihtimali yok :) Kayıt da temiz duyuluyor gayet.

Eline emeğine sağlık. Besteleyip çalmak, kaydetmek, düzenlemek, bir de üzerine söylemek çok güzel şeyler. Dilerim en kısa zamanda yeni bir beste de dinleriz.

İlham dolu günler dilerim :)

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2025 10:06
gönderen BRCKBHR
bora yazdı: 04 Eyl 2025 15:34 rica ederim, harmonik eklemek biraz distortion eklemek oluyor aslında, studio one'da redlight var mesela, ya da guitar rig gibi bir şey bile kullanabilirsin. low end dediğim bas duyulmuyor hiç, onu biraz artırman iyi olur.
Merhaba Bora, tavsiyelerin üzerinde çalışıyorum. Gayet verimli oluyor. Çook teşekkürler. :)

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2025 10:18
gönderen BRCKBHR
semih yazdı: 07 Eyl 2025 10:57 Hemen iade-i ziyaret edip çalışmayı dinleyelim... :)

İlk şarkın olduğunu söylemişsin, buna rağmen o amatörlük yok hiç. Kompozisyonda rahatsız eden bir şeye rastlamadım. Tamam kayıt kısmında olabilir, zaten çok normal ama ilk kez şarkı yayınlayan birine göre gayet iyi duyuluyor.

Davul sample seçimleri tempoya yön veriyor, gayet başarılı. Gitarlar kısık geliyor, biraz daha açılsa güzel olurmuş. Ama özellikle gürül gürül bir bas eklense şarkı şu an çok çok daha güzel duyulabilirdi.

Beste de çok güzel. Arkada kaç defa çaldı ben bunu yazana kadar. Bir de bu tarz şarkılarda vokal melodisi çok önemli. Sadece nakarat değil, giriş ve ara bölümlerdeki vokal de akılda kalıcı. Hele "yağmur yağıyor..." kısmının akılda kalmama ihtimali yok :) Kayıt da temiz duyuluyor gayet.

Eline emeğine sağlık. Besteleyip çalmak, kaydetmek, düzenlemek, bir de üzerine söylemek çok güzel şeyler. Dilerim en kısa zamanda yeni bir beste de dinleriz.

İlham dolu günler dilerim :)
Hoş geldin Semih, Gitarların sesini açmaya cesaret edemedim desem :) Ama açacağım. Bas üzerinde de çalışıyorum. Ah bir de çalabilsem. Çalabildiğin için çok şanslısın. Güzel yorumların için çoook teşekkürler. Paylaşımlarımız çok değerli :)

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2025 14:39
gönderen semih
BRCKBHR yazdı: 11 Eyl 2025 10:18
semih yazdı: 07 Eyl 2025 10:57 Hemen iade-i ziyaret edip çalışmayı dinleyelim... :)

İlk şarkın olduğunu söylemişsin, buna rağmen o amatörlük yok hiç. Kompozisyonda rahatsız eden bir şeye rastlamadım. Tamam kayıt kısmında olabilir, zaten çok normal ama ilk kez şarkı yayınlayan birine göre gayet iyi duyuluyor.

Davul sample seçimleri tempoya yön veriyor, gayet başarılı. Gitarlar kısık geliyor, biraz daha açılsa güzel olurmuş. Ama özellikle gürül gürül bir bas eklense şarkı şu an çok çok daha güzel duyulabilirdi.

Beste de çok güzel. Arkada kaç defa çaldı ben bunu yazana kadar. Bir de bu tarz şarkılarda vokal melodisi çok önemli. Sadece nakarat değil, giriş ve ara bölümlerdeki vokal de akılda kalıcı. Hele "yağmur yağıyor..." kısmının akılda kalmama ihtimali yok :) Kayıt da temiz duyuluyor gayet.

Eline emeğine sağlık. Besteleyip çalmak, kaydetmek, düzenlemek, bir de üzerine söylemek çok güzel şeyler. Dilerim en kısa zamanda yeni bir beste de dinleriz.

İlham dolu günler dilerim :)
Hoş geldin Semih, Gitarların sesini açmaya cesaret edemedim desem :) Ama açacağım. Bas üzerinde de çalışıyorum. Ah bir de çalabilsem. Çalabildiğin için çok şanslısın. Güzel yorumların için çoook teşekkürler. Paylaşımlarımız çok değerli :)
Hoş buldum :) Aslında bas gitarım yok, onu da plugin ile yazıyorum. Bas gitar alıp uğraşmaktansa midi ile yazılabilir. "Ample Bass P Lite" adlı ücretsiz bir 4 telli bas gitar plugin'i var, ilk albümde onu kullanmıştım, önerebilirim. Umarım işine yarar :)

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 14 Eyl 2025 16:13
gönderen BRCKBHR
semih yazdı: 11 Eyl 2025 14:39
BRCKBHR yazdı: 11 Eyl 2025 10:18
semih yazdı: 07 Eyl 2025 10:57 Hemen iade-i ziyaret edip çalışmayı dinleyelim... :)

İlk şarkın olduğunu söylemişsin, buna rağmen o amatörlük yok hiç. Kompozisyonda rahatsız eden bir şeye rastlamadım. Tamam kayıt kısmında olabilir, zaten çok normal ama ilk kez şarkı yayınlayan birine göre gayet iyi duyuluyor.

Davul sample seçimleri tempoya yön veriyor, gayet başarılı. Gitarlar kısık geliyor, biraz daha açılsa güzel olurmuş. Ama özellikle gürül gürül bir bas eklense şarkı şu an çok çok daha güzel duyulabilirdi.

Beste de çok güzel. Arkada kaç defa çaldı ben bunu yazana kadar. Bir de bu tarz şarkılarda vokal melodisi çok önemli. Sadece nakarat değil, giriş ve ara bölümlerdeki vokal de akılda kalıcı. Hele "yağmur yağıyor..." kısmının akılda kalmama ihtimali yok :) Kayıt da temiz duyuluyor gayet.

Eline emeğine sağlık. Besteleyip çalmak, kaydetmek, düzenlemek, bir de üzerine söylemek çok güzel şeyler. Dilerim en kısa zamanda yeni bir beste de dinleriz.

İlham dolu günler dilerim :)
Hoş geldin Semih, Gitarların sesini açmaya cesaret edemedim desem :) Ama açacağım. Bas üzerinde de çalışıyorum. Ah bir de çalabilsem. Çalabildiğin için çok şanslısın. Güzel yorumların için çoook teşekkürler. Paylaşımlarımız çok değerli :)
Hoş buldum :) Aslında bas gitarım yok, onu da plugin ile yazıyorum. Bas gitar alıp uğraşmaktansa midi ile yazılabilir. "Ample Bass P Lite" adlı ücretsiz bir 4 telli bas gitar plugin'i var, ilk albümde onu kullanmıştım, önerebilirim. Umarım işine yarar :)
Merhaba Semih, plugin'i indirdim ve kurdum. Senelerdir kutusunda duran AxiomPro midi klavyeyi açtım; taktım. Güzel haber : çalışıyor :) Bas çalabilmek hiç bu kadar zevkli olmamıştı. Bora'nın dediği gibi vokallere distortion da koydum. Shaker bile ekledim. Basın duyulması sanki omurgaya atılan bir destek gibi oldu. :) Şarkıyı toparladı sanki. Benim için çok önemli bir tecrübe oldu. Başka bir tanesini de düzenliyorum şimdi. Yakında onu da paylaşacağım. Elbette ki bas plugin'imle. :) Tavsiyelerin ve ilgin için çoook teşekkür ediyorum. Şarkının son halinin linkini bırakıyorum. Umarım gürül gürül bir bas olmuştur. :) Kendine iyi bak.
https://soundcloud.com/brckbhr/bu-kente ... al_sharing

Re: Merhaba Dünya! İlk şarkım. Umarım beğenirsiniz :)

Gönderilme zamanı: 15 Eyl 2025 09:33
gönderen semih
BRCKBHR yazdı: 14 Eyl 2025 16:13
semih yazdı: 11 Eyl 2025 14:39
BRCKBHR yazdı: 11 Eyl 2025 10:18 Hoş geldin Semih, Gitarların sesini açmaya cesaret edemedim desem :) Ama açacağım. Bas üzerinde de çalışıyorum. Ah bir de çalabilsem. Çalabildiğin için çok şanslısın. Güzel yorumların için çoook teşekkürler. Paylaşımlarımız çok değerli :)
Hoş buldum :) Aslında bas gitarım yok, onu da plugin ile yazıyorum. Bas gitar alıp uğraşmaktansa midi ile yazılabilir. "Ample Bass P Lite" adlı ücretsiz bir 4 telli bas gitar plugin'i var, ilk albümde onu kullanmıştım, önerebilirim. Umarım işine yarar :)
Merhaba Semih, plugin'i indirdim ve kurdum. Senelerdir kutusunda duran AxiomPro midi klavyeyi açtım; taktım. Güzel haber : çalışıyor :) Bas çalabilmek hiç bu kadar zevkli olmamıştı. Bora'nın dediği gibi vokallere distortion da koydum. Shaker bile ekledim. Basın duyulması sanki omurgaya atılan bir destek gibi oldu. :) Şarkıyı toparladı sanki. Benim için çok önemli bir tecrübe oldu. Başka bir tanesini de düzenliyorum şimdi. Yakında onu da paylaşacağım. Elbette ki bas plugin'imle. :) Tavsiyelerin ve ilgin için çoook teşekkür ediyorum. Şarkının son halinin linkini bırakıyorum. Umarım gürül gürül bir bas olmuştur. :) Kendine iyi bak.
https://soundcloud.com/brckbhr/bu-kente ... al_sharing
aa ne güzel! rica ederim, işe yaramasına sevindim. işte şimdi daha gürül gürül geliyor, eline sağlık \m/
üzerine küçük soslar da ekledikçe daha zenginleşiyor dediğin gibi :)
bu arada basları tamamen midi klavye ile çalmışsın galiba, elle çalmanın getirdiği ufak gecikmelerden var :) şunu diyeyim belki faydası olur; ben artık midi klavyeyi hiç kullanmıyorum bas yazarken. düzenleme kısmındaki midi kutucuklarını daw'ın grid çizgilerine göre kopyalayıp notalarına göre yapıştırıyorum. böylelikle daha düzgün ve metronomda kalmış oluyor. bayağı etkilidir, tavsiye ederim :)

diğer çalışmayı da beklemeye başlayalım şimdiden. kolay gelsin :)