N'oluyo Gülüm?
Gönderilme zamanı: 29 Tem 2025 19:20
Şarkı sözünden direkt adını türetseydim explicit olacağı içi böyle enteresan bir ismi oldu şarkının
İlk kurgulandığından beri tam anlamıyla bir fusion eforu, indie/pop/rock başlayıp uzun hava ile devam etsin diye kurgulamıştım. pek tabii böyle bir tarzı çekip çevirecek ne vokal ne de düzenleme/daw becerisine sahip olmadığım için prodüksiyonu yine Suno'ya yaptırdık. Beğendiğim fazla sayıda eser oldu ama yayınlama kararını Mohseen Namjoo'nun tarzına benzer çıkarttığı füzyonda kıldım.
N'oluyo Gülüm? : https://www.youtube.com/watch?v=kBmp4FlWw08
Orjinal şurada : https://soundcloud.com/nejat-dilek/what ... um-preview
ps: Şarkının çok basit bir hikayesi var : Yaklaşık 8-10 sene önce öğle yemeği molalarında dilime takılan bir ezgi ve söz.
İlk kurgulandığından beri tam anlamıyla bir fusion eforu, indie/pop/rock başlayıp uzun hava ile devam etsin diye kurgulamıştım. pek tabii böyle bir tarzı çekip çevirecek ne vokal ne de düzenleme/daw becerisine sahip olmadığım için prodüksiyonu yine Suno'ya yaptırdık. Beğendiğim fazla sayıda eser oldu ama yayınlama kararını Mohseen Namjoo'nun tarzına benzer çıkarttığı füzyonda kıldım.
N'oluyo Gülüm? : https://www.youtube.com/watch?v=kBmp4FlWw08
Orjinal şurada : https://soundcloud.com/nejat-dilek/what ... um-preview
ps: Şarkının çok basit bir hikayesi var : Yaklaşık 8-10 sene önce öğle yemeği molalarında dilime takılan bir ezgi ve söz.