Playful - 9/8'lik
Gönderilme zamanı: 19 Tem 2025 16:52
9/8'lik bir şey de yapayım deyip MFÖ'nün Ele güne karşı parçasından kullanımı ödünç alıp yaptığım parça. Orjinalini daha önce yayınlamıştım ama distrokid'e geçince sanırım mağazalardan kaldırmışım. İsimlendirme anlamında zorlandığım parçalardan biri.
Enstrumantel ve/veya ingilizce sözlü parçaları yayınladığım kanalımdan yayınladım.
Orjinal : https://suno.com/song/bb8da08c-119f-4b7 ... d6fb31975e
Playful : https://www.youtube.com/watch?v=nRhZeQTaV8g (sözler ve cover suno'ya ait)
Bonus : Bu parçanın en primitif versiyonu müzikle ufak tefek uğraşmaya başladığım zamanlara uzanıyor. Ardı ardına çaldığım DEFA notalarından çıkan bir parça. Bir kaç sene önce müzik ile biraz daha yoğun ilgilenmeye başladığım zamanlarda tam bir parçaya dönüştürmüştüm.
Bırakın VST kullanmayı, sadece midi ile yapıyordum başta parçaları...
https://soundcloud.com/nejat-dilek/defa-extended
Daha sonra VST'lerle yaptığım bir versiyonunu yayınladım ancak ismini, kapak resmini filan beğenmediğim için yayından kaldırdım.
Suno Cover'ını Way Of Thunder ismiyle yayınladıktan sonra gençlikten gelip yarım kalmış bu defteri de kapatmış oluyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=wz1Ld5KpH-w
Pişmiş / pişmekte olan / ufak rötuşlara ihtiyaç duyan / vokal ile söylenmeyi bekleyen / bestelenecek daha bir ton parça var sırada ancak şu an tam bir yol ayrımındayım, ya müziği komple bırakıp bir önceki aşkım olan elektronik'e (gerçekten başarılı sayabileceğim işlere imza atmıştım) döneceğim ya da bir iki haftada bir parça yayınlamak yerine şöyle 5-6 ayda bir parçaya indirgeyeceğim üretimi.
Enstrumantel ve/veya ingilizce sözlü parçaları yayınladığım kanalımdan yayınladım.
Orjinal : https://suno.com/song/bb8da08c-119f-4b7 ... d6fb31975e
Playful : https://www.youtube.com/watch?v=nRhZeQTaV8g (sözler ve cover suno'ya ait)
Bonus : Bu parçanın en primitif versiyonu müzikle ufak tefek uğraşmaya başladığım zamanlara uzanıyor. Ardı ardına çaldığım DEFA notalarından çıkan bir parça. Bir kaç sene önce müzik ile biraz daha yoğun ilgilenmeye başladığım zamanlarda tam bir parçaya dönüştürmüştüm.
Bırakın VST kullanmayı, sadece midi ile yapıyordum başta parçaları...
https://soundcloud.com/nejat-dilek/defa-extended
Daha sonra VST'lerle yaptığım bir versiyonunu yayınladım ancak ismini, kapak resmini filan beğenmediğim için yayından kaldırdım.
Suno Cover'ını Way Of Thunder ismiyle yayınladıktan sonra gençlikten gelip yarım kalmış bu defteri de kapatmış oluyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=wz1Ld5KpH-w
Pişmiş / pişmekte olan / ufak rötuşlara ihtiyaç duyan / vokal ile söylenmeyi bekleyen / bestelenecek daha bir ton parça var sırada ancak şu an tam bir yol ayrımındayım, ya müziği komple bırakıp bir önceki aşkım olan elektronik'e (gerçekten başarılı sayabileceğim işlere imza atmıştım) döneceğim ya da bir iki haftada bir parça yayınlamak yerine şöyle 5-6 ayda bir parçaya indirgeyeceğim üretimi.