Hocam selamlar. Bir önceki şarkım kadar uzun olmasa da çok çok beğendiğim ve en iyi şarkılarımdan olduğunu düşündüğüm Fallen Grace'i sizlerle buluşturmak istiyorum. Yine teori bilmeden bolca senfoni yazdığım bir şarkı. Orta kısımda gitar 3 kez ton değiştirecek ilk kısımlarda tipik Lord of the Rings havaları duyacaksınız. Yayın sonrası vaktiniz olduğu taktirde tamamını dinlemenizi tavsiye ederim hocam. Sevgiler
https://youtu.be/4vtGPUebQyg?si=LNaFHc78fGPLzGgU