Yayınladığım son parçamı sizle paylaşıyorum. Doruk Hocam yayında şarkıyı değerlendirecek olursanız özellikle vokalimle ilgili yapıcı eleştiriler duymayı çok isterim sizden, çünkü açıkçası müzik kulağım pek iyi değil, altyapıdan 1-2 ton aşağı veya yukarıda söylediğim oluyor, sonra gam dışı notaları düzeltiyorum ama yine de müzik kulağı iyi olan biri tarafından bu uyum/uyumsuzluk nası duyuluyor, hissediliyor merak ediyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=SbbdIRb1rHs Şarkının aranjesi, miksi ve masteringi bana ait.
Böyle bir alan açtığınız için de teşekkür ederim. Sevgiler