N'oluyo Gülüm?

Cevapla
I_R_on
Mesajlar: 155
Kayıt: 17 Oca 2025 01:51

N'oluyo Gülüm?

Mesaj gönderen I_R_on »

Şarkı sözünden direkt adını türetseydim explicit olacağı içi böyle enteresan bir ismi oldu şarkının :lol:

İlk kurgulandığından beri tam anlamıyla bir fusion eforu, indie/pop/rock başlayıp uzun hava ile devam etsin diye kurgulamıştım. pek tabii böyle bir tarzı çekip çevirecek ne vokal ne de düzenleme/daw becerisine sahip olmadığım için prodüksiyonu yine Suno'ya yaptırdık. Beğendiğim fazla sayıda eser oldu ama yayınlama kararını Mohseen Namjoo'nun tarzına benzer çıkarttığı füzyonda kıldım.

N'oluyo Gülüm? : https://www.youtube.com/watch?v=kBmp4FlWw08

Orjinal şurada : https://soundcloud.com/nejat-dilek/what ... um-preview

ps: Şarkının çok basit bir hikayesi var : Yaklaşık 8-10 sene önce öğle yemeği molalarında dilime takılan bir ezgi ve söz.
myavuzselim
Mesajlar: 64
Kayıt: 16 Oca 2025 00:34

Re: N'oluyo Gülüm?

Mesaj gönderen myavuzselim »

Hahaha, güzel olmuş. Şöyle bir söz vardı eskiden, aklıma onu getirdi: https://www.youtube.com/shorts/fYr1Tbcs5o0
I_R_on
Mesajlar: 155
Kayıt: 17 Oca 2025 01:51

Re: N'oluyo Gülüm?

Mesaj gönderen I_R_on »

myavuzselim yazdı: 29 Tem 2025 20:38 Hahaha, güzel olmuş. Şöyle bir söz vardı eskiden, aklıma onu getirdi: https://www.youtube.com/shorts/fYr1Tbcs5o0
O laftan da esinlenme var zaten, şarkıda geçen sözü çok rahat çizgi filmdeki söze de çevirebilirsin :)
Cevapla