Bu platformda biz müzik severler olarak birbirimizi olumlu eleştirel yorumlarla geliştireceğimizden eminim. Herkese kucak dolusu şans
Ben Gufran, Selam :)
-
gufransrco
- Mesajlar: 1
- Kayıt: 13 Haz 2026 23:34
Ben Gufran, Selam :)
İzmir Ödemiş'ten selamlar. Yaklaşık 10 senedir gitar çalmakta, 6 senedir deneysel müzik yapmaktayım. Kendimi; belirli bir müzik türüne kalıplamaktan uzak duran, yeni seslerin arayışında olan, duyulmamış sesleri duyurmak isteyen biri olarak tanımlayabilirim. Ama zihninizde ufak da olsa birşeylerin canlanması için yaptığım müziği şöyle tanımlayabilirim: Elektronik temelli uçuşan melodiler, organik akustik sesler, trans'a yakın ritim patternleri. Çocukken oynadığınız oyuncağı ya da metroda karşılaştığınız ilkokul hocanızı bile hatırlatabilme potansiyeline sahip eserler üretiyorum
Bu platformda biz müzik severler olarak birbirimizi olumlu eleştirel yorumlarla geliştireceğimizden eminim. Herkese kucak dolusu şans
Bu platformda biz müzik severler olarak birbirimizi olumlu eleştirel yorumlarla geliştireceğimizden eminim. Herkese kucak dolusu şans