Ben Gufran, Selam :)

...
Cevapla
gufransrco
Mesajlar: 1
Kayıt: 13 Haz 2026 23:34

Ben Gufran, Selam :)

Mesaj gönderen gufransrco »

İzmir Ödemiş'ten selamlar. Yaklaşık 10 senedir gitar çalmakta, 6 senedir deneysel müzik yapmaktayım. Kendimi; belirli bir müzik türüne kalıplamaktan uzak duran, yeni seslerin arayışında olan, duyulmamış sesleri duyurmak isteyen biri olarak tanımlayabilirim. Ama zihninizde ufak da olsa birşeylerin canlanması için yaptığım müziği şöyle tanımlayabilirim: Elektronik temelli uçuşan melodiler, organik akustik sesler, trans'a yakın ritim patternleri. Çocukken oynadığınız oyuncağı ya da metroda karşılaştığınız ilkokul hocanızı bile hatırlatabilme potansiyeline sahip eserler üretiyorum :lol:

Bu platformda biz müzik severler olarak birbirimizi olumlu eleştirel yorumlarla geliştireceğimizden eminim. Herkese kucak dolusu şans :)
Cevapla