7 uygun sonuç bulundu

gönderen burakivayki
07 May 2026 15:23
Forum: Demo Kliniği
Başlık: SIHIRBASS - GÖZYAŞI
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 109

Re: SIHIRBASS - GÖZYAŞI

harbiden dizi müziği olmuş. eline sağlık
gönderen burakivayki
07 May 2026 00:16
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Burak Koçoğlu - Hayat (Demo)
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 98

Burak Koçoğlu - Hayat (Demo)

Bunu yeni yaptım. Gitar kaydından emin değilim ama sonlardaki melodiyi baya beğendim. İki farklı gitar kaydettim ve sağa sola panladım bence fena olmadı. Ayrıca Phrygian Major gamında çaldım. Çok tanıdık ama bi o kadar da tatlı oldu o sondaki riff bence. İyi dinlemeler.
Hayat.mp3
(5.65 MiB) 17 kere indirildi
gönderen burakivayki
07 May 2026 00:07
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Burak Koçoğlu - Terbiye (Demo)
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 110

Burak Koçoğlu - Terbiye (Demo)

2025 1 Ocak'ta tamamladığım bu tarz klasiğimsi parçalar bulunduran albümümün ikinci parçası bu. Şimdi bakınca en çok rahatsız eden şeyler ziller. Çok gereksiz her yere koymuşum gibi geldi :) İyi dinlemeler.
02 Terbiye.mp3
(7.68 MiB) 12 kere indirildi
gönderen burakivayki
07 May 2026 00:03
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Burak Koçoğlu - Belki de (Demo)
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 97

Burak Koçoğlu - Belki de (Demo)

Eğlencesine yaptığım bir şarkı, 1 yıl olmuştur belki, herhangi bir iddiası yok ama bence dinlemesi eğlenceli, umarım siz de eğlenirsiniz.
Belki de.mp3
(9.54 MiB) 14 kere indirildi
gönderen burakivayki
01 Nis 2026 22:43
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Yeni Çıkacak Albümümden Bir Parça
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 180

Re: Yeni Çıkacak Albümümden Bir Parça

Çok beğendim eline sağlık kardeşim. Melodisi çok hoş. Albüm çıkınca da haberini ver dinlemek isterim :)
gönderen burakivayki
01 Nis 2026 22:33
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Burak Koçoğlu - Son(Demo)
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 151

Burak Koçoğlu - Son(Demo)

İyi akşamlar herkese.

Şarkının sözleri hazır ancak sesimi beğenmediğimden kaydetmedim. Şarkı 6 dakika yaklaşık ve sözleri olmadığı için bazı yerleri uzun ve sıkıcı hissettirebilir diye düşünüyorum. Hiçbir mix ve mastering bilgim yok, sadece olabildiğince her enstrümanı duyulabilir yapmaya çalıştım ...
gönderen burakivayki
01 Nis 2026 22:26
Forum: Kendinizi Tanıtın
Başlık: Ben burak.
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 117

Ben burak.

Ben burak. 19 yaşındayım, yazılım mühendisliği 1.sınıftayım. 5 yıldır aktif müzikle uğraşıyorum. Kendi bestelerimi yazmaya çalışıyorum. Her türden etkilenip yapmaya çalışıyorum. Şuana kadar bir sürü albüm yazdım kendi kendime. Alternatif rock, elektronik, klasik müzik yapmaya çalışıyorum genellikle ...