8 uygun sonuç bulundu

gönderen kursatba
25 Kas 2025 15:01
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Gölgelik çeyreği (Yeni sax, gerçek mix-master)
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 318

Re: Gölgelik çeyreği (Yeni sax, gerçek mix-master)


Selamlar Kürşat Kardeşim,
Bence çok değişik bir beste, içinde bir "İlahi" barındırıyor gibi...ben çok beğendim...Canlı çalınması, kayıt, mix ayrı ayrı çok değerli...Bu konuları eleştirmek haddim değil...Bugünlerde SUNO benim için ciddi bir çözüm, kurtarıcı gibi girdi hayatıma...
Parçanı , haddim ...
gönderen kursatba
25 Kas 2025 01:00
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Gölgelik çeyreği (Yeni sax, gerçek mix-master)
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 318

Gölgelik çeyreği (Yeni sax, gerçek mix-master)

Merhabalar arkadaşlar
Daha önce bu şarkıyı sizlerle paylaşmıştım, Doruk hoca da canlı yayında incelemişti. Bu sefer aynı şarkının mix ve masteringi yapılmış (benim tarafımdan) ve saksafon melodileri gerçek bir enstrüman tarafından çalınmış halini paylaşacağım. Ne dersiniz, yayınlanmaya hazır mı ...
gönderen kursatba
05 Kas 2025 17:39
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Gölgelik Çeyreği, makamsal ezgili
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 1539

Gölgelik Çeyreği, makamsal ezgili

Merhabalar iyi günler,
Bir süredir söz yazamadığımı fark ettiğim için enstrümental ve makamsal bir şeyler yapmaya çalışıyordum. Çok türk müziği teorisinden anlamam ama saba makamı ile başlayıp hicaz ile devam ediyor. Yorumlarınız benim için çok değerli. Mix yönünden fazla iyi değil çünkü öylesine ...
gönderen kursatba
14 Haz 2025 01:16
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 1661

Re: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)

https://soundcloud.com/k-r-at-bak/oyle- ... -rough-mix
Yeni bir versiyon yaptım arkadaşlar, buna yorum yapabilirseniz çok sevinirim. Özellikle MIX konusunda.
gönderen kursatba
14 Haz 2025 01:13
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 1661

Re: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)

myavuzselim yazdı: 30 May 2025 00:03 Edip Akbayram tarzı geldi kulağıma. Gayet beğendim. Gitar sololarında daha yüksek bir volüm mü olmalıydı acaba, bilemedim.
Söyleyen arkadaşın tarzı öyle gerçekten. Beste ona ait, aranje ve producerlığı ben yaptım.
-Sololar biraz kısık kalmış olabilir evet, çalım ve solonun kendisi nasıl?
gönderen kursatba
14 Haz 2025 01:12
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 1661

Re: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)


Tarzına göre güzel bir şarkı olmuş. Bol bol gitar duymak benim hoşuma gitti. Vokal mixte diğer enstrumanlarla dengeli olmuş bu da benim hoşuma giden bir kısım oldu. Son kısmı opeth in burden parçasında bir kısma benzettim bence gayet güzel olmuş.

Çok teşekkür ederim, bu hali ilk demolardan ...
gönderen kursatba
01 May 2025 18:57
Forum: Demo Kliniği
Başlık: Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 1661

Yeni Yaptığımız Rock Demosu (Öyle düştün gözümden)

Herkese merhabalar,
Bir arkadaşımla uzun süredir bekleyen şarkı fikrimizi bu aralar tekrar canlandırdık ve prodüksiyonunu yaptık. Sonlara yaklaştık şu an, vokal kaydı tekrar yapılacak, mix master yaptırılacak (şu an sesler çok dengesiz) ve son rötuşlar yapılacak.
Şarkımızı dinleyip eleştiri ve ...
gönderen kursatba
23 Şub 2025 23:33
Forum: Kendinizi Tanıtın
Başlık: Merhaba, ben Kürşat!
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 466

Merhaba, ben Kürşat!

Herkese merhaba arkadaşlar,
Müzikle çok uzun zamandır ilgiliyim. 9 yaşında klasik gitar kursuna gitmeye başladım, orada temel seviyede çalmayı öğrendikten sonra kursu bıraksam gitar ve müziği bir daha hiç bırakasım gelmedi. 26 yaşındayım, başta elektrogitar olmak üzere bateri, bass, ukulele, klavye ...